Sayfalar

5.1.10

Hey Kırmızı Kuşaklar! İdeavea'ya Katılalım..


Avea ve kırmızı kuşak programı üzerine bir hayli konuştuk tecrübelerimiz paylaştık(: Herkese çok teşekkür ediyorum öncelikle. Eminim birileri faydalanmıştır. ;)

Kırmızı kuşak olmak için bu kadar hevesli insanlar bir araya geldiğimize göre bir ideavea takımı neden oluşturmayalım?

Bunun için güzel bir çalışma yapabiliriz. Adım adım bir proje oluşturup bunun yapılabilirliğini(fizibilite) test edip hem eğlenir hem de güzel işler çıkarabiliriz. Ne kadar yaratıcıyız ;)

Buraya katılmak isteyenler fikirleriyle birlikte yazarlarsa güzel işler yapabiliriz bence..

Neden olmasın ki?

37 yorum:

aslicious dedi ki...

Merhaba, ben de mulakatı geçtim. salı gunu tanıtım var sanırım. ona da katılımımı onayladım. ama bundan sonraki sureci bilmiyorum. ama her turlu projede yer alabilirim=)

Adsız dedi ki...

grupları belirleyip mi başvuru yapılıyo merak ettim . bir de 3. sınıf öğrencilerinin kampavea ve ideavea 'daki şansı nedir arkadaşım bilgin var mı, -gamze-

Erman Akdeniz dedi ki...

aslı tebrikler ;) bundan sonraki süreç şöyle işliyor. artık bir kırmızı kuşak olarak ideavea ve kampavea 'ya başvuru hakkı elde ediyorsun.
bunları ayrıntılı olarak yazacağım.
ideavea için de takım olarak bir proje geliştirerek katılıyoruz. henüz başvuru süreci başlamadı yani hayli süremiz var. proje için ise iletişimde kalalım ;)

gamze ideavea ya bireysel katılamıyoruz. 3-5 kişilik takımlarla katılınabiliyor.

kampavea için 3. sınıfın şansı yok denecek kadar az diyebilirim. ideave için ise grubuna göre değişir. tabii projene göre de. grubunda 4. sınıf öğrenci sayısı burada önemli etken. 4. sınıf olmak genel olarak bir adım önde olmaktır. ben geçen sene 3. sınıfken bunu iyice tecrübe ettim;)

aslicious dedi ki...

teşekkür ederim Erman. ama şöyle bi durum var anladıgım kadarıyla sen muhendislik okuyosun? ve son sınıfsın. ben işletmeden mezun oldum aynı proje olur mu dersin=) he eger ben teknoloji yaratırım dersen super pazarlarım:)

Erman Akdeniz dedi ki...

endüstri müh. son sınıftayım. sadece mühendis sayılmam aslına bakarsan(:

amacım iyi bir fikir çıkartabilirsek burada hep beraber geliştirip tartışıp bir takım oluşturabiliriz idi.

henüz bir fikrim yok ya da henüz bu konu hakkında düşünmeye başlamadım(: önemli olan da bu iyi bir fikir bulursak pazarlama konusunda senin de yardımlarına eminim ihtiyaç duyarız;)

sonuç elde edemeyebiliriz biz belki ama projesi olup takım arkadaşı arayanlar da en azından buradan takım arkadaşı edinebilirler.

hiç de fena değil (:
var mısın? (:

aslicious dedi ki...

tabiki varım=) ama beni bilgilendirmen gerekiyo bu sureçler hakkında. bilgisizken fikir uretemiyorum hem yardım ederim ar ge oluruz :) sen geçen sene seçildin di mi? salı gunu sureç hakkında bilgi vericeklermiş bize de

Erman Akdeniz dedi ki...

süper!

süreçler hakkında geniş bir oryantasyon yapılacaktır(:

evet geçen sene kırmızı bir kuşak oldum ben(:

salı gününden sonra eminim her şey daha netleşecektir ;)

Adsız dedi ki...

erman staj yaptın mı geçen yıl ?

ANK dedi ki...

Erman birşey soracağım sen geçen sene kırmızı kuşak olduktan sonra bu sene tekrardan mülakatlara katılmadın değil mi?Geçen sene seçilmiş oldugun kırmızı kuşak hakkını her sene kullanabiliyor musun?(ömür boyu) vede bu sene ki ideavea ve kampavea programlarına 2 sene öncekiler geçen senekiler ve bu senekiler beraber mi başvurcak yoksa sadece bu sene kırmızı kuşak seçilenler mi başvurabilecek bu konuda bir kısıtlama var mı yok mu?şimdiden teşekkürler

Erman Akdeniz dedi ki...

geçen yıl staj yaptım fakat avea da değil(: avea da staj görüşmesine gitmiştim ama daha önce başka bir yerde staj yapacağım kesinleştiği için avea da staj yapma fırsatım olmadı.

kırmızı kuşak seçildikten sonra 2 yıl geçerliliği var diye biliyorum yani ömür boyu değil(: ben geçen sene olduğum için bu sene tekrar mülakatlara girmedim.

ideavea ve kampavea için böyle bir kısıtlama olduğunu sanmıyorum.kırmızı kuşak olduktan sonra bu iki programa da katılabilirsin. herkes katılabilir(:

ANK dedi ki...

Çok teşekkür ederim erman aydınlatıcı bilgiler için

eren dedi ki...

Evet ben de taze kırmızı kuşak olarak aranıza katılayım =) Az önce mail gelmiş, 19 ocakta ankara'da tanıtım günleri varmış. Erman tekrar teşekkürler sen de verdiğin bilgilerle çok yardımcı oldun.

Capella dedi ki...

Teşekkürler Erman, paylaşımların için.
Biz de ODTÜ Bilgisayar Mühendisliğinden 2 iddialı öğrenci olarak takım arkadaşları arıyoruz :)

ANK dedi ki...

Eren sen Ankaradaki mülakatlara ayın kaçında katılmıştın

eren dedi ki...

Ank, 16 aralık günü Ankara'da girmiştim.

murat dedi ki...

herkese merhaba,bugün sabah itibariyle bana da kırmızı kuşak şirket günü için mail geldi ankarada 19 ocakta gerçekleşecekmiş ankarada katılacak olan var mı arkadaslar?

Erman Akdeniz dedi ki...

capella projeniz için görüşebiliriz (:

murat dedi ki...

erman merhaba,öncelikle sürecin başından beri görüşlerini bizlerle paylaştığın için çok teşekkür ediyorum.
Ben de ideavea hakkında çalışmak istiyorum neler yapabiliriz sen deneyimli olduğun için biraz açıklarsan biz de daha kapsamlı birşeyler düşünüp ortaya koyabiliriz.

Erman Akdeniz dedi ki...

murat rica ederim sizler için yazıldı ;)

aslına bakarsan ben ideaveya katılmadım yani ideave hakkında bir tecrübem olmamakla beraber proje oluşturma ve proje yönetimi hakkında söyleyeceklerim olabilir;) ve tabiki engin yaratıcı fikirlerimizle bir şeyler yapabiliriz bence

murat dedi ki...

Tabiki de sonuçta gerçekten başarılı ve fark yaratacak bir şeyler yapmak istememiz ve tabi ki de buna uygun çalışma ve araştırmalarımızla bir takım ruhu ortaya koyabiliriz.
bir de sana bir sorum daha olacak en son ne zamana kadar kampavea ya da ideaveya ya basvuru yapılacak şirket günlerinden sonra diye düşünüyorum ama net bir fikrem de yok hani:)

Erman Akdeniz dedi ki...

muaratcım ideavea için hayli zaman mevcut(: gsm sektörü için kafaları çalıştırılalım şimdiden(:

sitede yazıyordur sanırm net olarak bilmitorum ama başvurular başladı. girip sisteme başvurunu yapabilirsin. niyet mektupları var onları özenle doldurursun. sonrasınd azaten takım oluşturma işi kalıyor ideave için. kampavea için bireysel başvuruluyor.

murat dedi ki...

Teşekkür ederim erman, evet şimdiden bir şeyler düşünmemiz gerekiyor.Sürekli iletişimde olalım benim kuzenim de gecen yıl turkcell paf programı na katılarak su an doğu türkiye satış uzmanı oldu,tabi onun da deneyimlerinden yararlanmak önemli katkı sağlayacaktır.

eren dedi ki...

Arkadaşlar merhaba,

Sisteme giriş yaparken 3-4 tane seçenek vardı. İdeavea'ya katılmak istiyorum, Kampavea'ya katılmak istiyorum, her ikisine de katılmak istiyorum, sadece bilgilerimi güncellemek istiyorum diye. Ben de "sadece bilgilerimi güncellemek istiyorum" u seçtim sisteme ilk giriş yaptığımda. Şimdi geri dönemiyorum, İdeavea'yı seçseydim keşke :S Nasıl geri alabiliriz bir fikriniz var mı?

murat dedi ki...

eren neden acele ettin ki henüz daha şirket gününe katılmadın sanırım orada bilgilendirecekler bu konular hakkında.sırket gununde bunu sorarsın duzeltırler sanırım.
cunkı orada katılmak ıstedıgın egıtımler felan da yazman gerekıyor bunu da su an bılemıyoruz kac tane alabılırız donemloık mı degıl mı?
ama kafana takma hallolur.

Unknown dedi ki...

arkadaşlar bu kariyer günü hakkında bilgisi olan var mı ? önümüzdeki süreci nasıl etkileyecek? gitmezsen neler kaybederz filan ? öyle bir zamank, sınavlarımv denk getirdiler:( bu konuda bilgilenrriseniz sevinirim arkadaşlar zor bi karar vermem gerekiyor da :D

eren dedi ki...

murat haklısın da şifre geldi. sisteme bir giriş yapıp bilgilerimi doldurayım dedim dolayısı ile. bir de nedir ne değildir bakmak istedim. en azından oraya bir uyarı mesajı yazılmış olabilirdi, benim durumumda başka insanlarda var. neyse halledilir dediğin gibi.

murat dedi ki...

evet o konuda haklısın bende girdim şaşırdım bir de süre sıkıntısı var mı diye düşündüm.
Ama kesınlıkle hallederler merak etme sen zaten telle arayacaklar bu hafta ıcı dıye bılıyorum o zaman çözersin eren.
iyi günler

Erman Akdeniz dedi ki...

arkadaşlar geçen sene de buna benzer şikayetler olmuştu diye hatırlıyorum.
Daha sonra ne oldu bilmiyorum ama çözülemeyecek bir sorun olmaması gerekir. eren istersen bir mail at geç olmadan haber ver. Gerçi en son ben kırmızı kuşak ile ilgili bir mail atmıştım ve cevap gelmemişti ama bu konu için telefonla ulaşırsan daha iyi olur sanırım.

Capella dedi ki...

Acaba ideaveada takimimizi olusturuken takim arkadaslarimizi ayni sehirden secmek daha mi mantikli olur proje surecinde cok fazla bulusup calismak gerekebilir, bu konuda ne dusunuyorsunuz?

eren dedi ki...

erman aynı sorunu yaşayan bir arkadaş mesaj panosuna yazmış dikkat ettiyseniz. ona mesajla ulaştım. mail attığını, cevap beklediğini, sonucu bana da ileteceğini söyledi. 12sine kadar onay mailleri atılıyor kirmizi.kusak@avea'ya. 12sinin ertesi günü mail atmayı düşünüyorum. onay maillerinin arasında kaynamasın. toplantı günü de belirteceğim zaten düzeltilmezse o zamana dek.

Erman Akdeniz dedi ki...

@capella; önceliğin bence takım arkadaşlarının özelliklerinde olsun. konuşmak tartışmak vs.. internet üzerinden de yürütülebilir bence. sahaya inme gibi bir durum olursa da iki ayrı şehir avantaj bile olabilir(:

ekip oluştururken en azından aynı okuldayız demektense bu adam uzak ama projeye iyi destek olur diyebilmek daha iyi bence;)

Özlem Yılmaz dedi ki...

Arkadaşlar merhaba,

12 Ocakta Kırmızı Kuşak günlerinden bir tanesi gerçekleşti bildiğim kadarıyla.
Katılan arkadaşlar bizi bu konu hakkında bilgilendirirlerse çok sevinirim.

Erman Akdeniz dedi ki...

özlem bu linki de inceleyebilirsin ;)

http://www.hayataksi.com/2009/12/krmz-kusak-olabilirsiniz-ben-oldum-ne.html?showComment=1263395264429#c6486531958863641046

capella dedi ki...

Haklısın Erman, güzel bir fikir bulursak iyi bir proje çıkartabiliriz bence ,neden olmasın :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merhaba, bir şey sormak istiyorum kırmızı kuşak davetiye mailinde detaylar için aranacağımız söyleniyordu ben 19 ocakta Ankara da şirket gününe katılacağım aranan oldu mu ya da öncekı gunlerde katılanlara kaç gun once telefon geldı?
cevaplarınız ıcın sımdıden tesekkurler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merhaba 19ocak'taki toplantı için banada mail geldi ve detaylar için aranacağız yazıyordu. Şuana kadar arayan olmadı. Aranmadıgımız taktirde gittigimiz zaman herhangi bi sorun olurmu??

mrt dedi ki...

arkadaslar motivasyon mektubu geri dönüşleri geldi şimdi değerlendirme merkezi uygulamaları ıcın ıstanbula gıdeceğim.Deneyimi olan varsa yardımcı olabilir mi???

Yorum Gönder