Sayfalar

8.11.09

"GMC'de Katılımcı Takımlara Teknik Bilgi Toplantısı Planlıyoruz."

GMC'nin uluslararası bir yarışma olduğunu biliyoruz. Dünya çapında 30 ülkede uygulanan Global Management Challange'nin Türkiye temsilciliğini de Realta danışmanlık şirketi yapmaktatır. 20002'de İtalya'da temelleri atılan AKA Le Ali firmasının 2007'de Türkiye ayağı olarak Realta kurulmuştur. Şuanda Realta'nın bir ofisi de İtalya'da yer almaktadır.

GMC ve Businews dergisi gibi hizmetlerini yakından takip etmekte olduğum Realta'nın kurucusu Ali Ayaz'ın bana ve Hayataksi.com'a olan ilgilerini ifade eden mailleri almak oldukça sevindiriciydi gerçekten. GMC'nin Türkiye sorumlusu tarafından takipte olmak benim için onur verici bir gelişme olduğuınu ifade etmek isterim(: Burada tekrardan yakın ilgileri için kendilerine teşekkür ediyorum.

Ali Bey'den aldığım habere göre bu sene Aralık ayında GMC'ye katılımları kesinleşen takımlara önceki senelerden farklı olarak teknik bilgi toplantısı yapılması planlanıyor. Bu yıl öğrenci takımları için traniee yapılmadığını da göz önünde bulundurursak oldukça yerinde bir karar olduğunu görebiliriz. GMC'ye ilk defa başvuru yapan takımlar için üniversitelerde tanıtım toplantıları yapılmasına karşın katılımcı takımların yarışma esnasında zorluk çekmemeleri için faydalı bir uygulama olacaktır. Ayrıca bu toplantının katılımcı takımları daha da yarışma havasısına sokacağını düşünüyorum. Rakiplerinizle bir arada olmak motivasyon kaynağı olacaktır.

Ali Bey'e vermiş olduğu bu bilgi için teşekkürlerimizi sunuyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder