Sayfalar

1.2.10

Harmonik Hareket GMC' de Yarı Finalde

Bu başlığı 2. kez atmak gerçekten çok keyifli. İlk defa burada bahsetmiştim. Aradan geçen bir yıldan sonra aynı başarıya ulaşmak bizim için oldukça önemsediğimiz bir başarı olarak yerini alacak. İşte o yer de burada (:

Sunum yapmak gerekir: Bizler Yıdız Teknik Üniversitesi Endüstri ve Matematik Mühendisliği öğrencileri olarak geleneği bozmuyoruz ve bir kez daha lider olarak 2. Tur'a yükseliyoruz. (:

Uzun bir maraton GMC. 5 hafta boyunca yarışmanın içerisindesiniz. Bu yüzden beslenmeniz, okulunuzdaki sınavlarınız, özel hayatınız hepsi yarışmayı etkiliyor. Bunun için planlı hareket etmek çok önemli. Sınavlarınızın yoğunlaştığı hafta işlerinizi önceden ayarlayabilmek ve zamanında kararlarınızı girebilmek için GMC'den bağımsız olarak da ayrıca hayatınız için de strateji oluşturmalısınız. Bir başka deyişle zamanı doğru yönetmelisiniz. Bu süreçte bir çok aksilik pusuda beklerken alacağınız ilk karar GMC'yi ne kadar önemsediğinizi ve ne kadar zaman ayıracağınızı belirlemek olmalı. istikrar yarışma içinde aldığınız kararlarda olduğu kadar, sizin yarışmayı yürütmenizde de oldukça önemli.

İstikrarlı olarak yarışan ve karar gönderen takımlara özellikle saygı duyuyorum. Sonuç ne olursa olsun elenen takımlar kendileri için çıkaracakları dersleri iyi tespit etmişlerdir. GMC'nin öğretici yanı onları da sarmıştır diye düşünüyorum ve inanıyorum ki ilk defa katılanlar seneyi iple çekecekler.

Yarı finalde birbirinden zorlu rakiplerimiz olacak. Her sene GMC daha da zorlaşacaktır. Bunun için bu seneki yarı finali ben daha değerli buluyorum. Son olarak ise yarışan tüm takımların yarışmanın hakkını vermesini istiyorum. Yoksa anahtar hak etmeyene kaptırılabilir! Eleneceğiniz kesinleşse de kararlarınızı girmeye devam edin. Her ne kadar her takım bir birine rakip olsa da Rusya'ya gidecek takımın gerçekten bu yılın en iyi takımı olması için gerekli sorumluluğu gösterelim.

Final için yarışmak gerçekten de apayrı bir keyif olacak. Özellikle bu zamana kadar gördüğüm 3 ayrı vaka tecrübesi güvendiğim temel konulardan bir tanesi olacak.

Devam edecek...

0 yorum:

Yorum Gönder