Sayfalar

23.12.09

TEB Akılfikir Kampüsü Beni Beklerse Ben de Giderim İşte..

Giderim demesi kolay ama 2 sınavımı ayarlamak kolay olmadı. Buradan sevgili hocalarıma bana göstermiş oldukları kolaylık için teşekkürlerimi de sunuyorum. Gerçi ben sınava girmemeyi göze almıştım(:

24-25 Aralık tarihlerinde olan iki sınavım vardı ve artık yok(:

Buralarda yokum bir süreliğine.( Çok da tın. Egoya bak!)

Amaaa.... Yarın öbürgün olur da siz de başvurmak istersiniz, merak edersiniz nedir ne değildir diye..

Söz. Anlatacağım(:

Biraz bilgi verelim..

Türkiye genelinden toplam 12 üniversite öğrencisinin katılacağı kampüsün bir üyesi de benim.




MTV listelerine hızlı bir giriş yapan Erman Akdeniz, Yıldız Teknik Üniversite'nden katılacak tek öğrenci olmasıyla da dikkat çekiyor(:

Katılımcı listesine inceledim. Merak etmek gerekir bazen(: İzmir'den, Adana'dan Ankara'dan katılımcılar var..

Program ise yenilikçilik üzerine. Fikrimiz çöpe gitmeycek. TEB'e kısmetmiş(:

Sonra da kep atacağız. Liseden sonra güzel bir deneyim olacak. Umarım düşerken yakalayabilirim.

Merakla beklenen tüm sorulara sizin için cevap arayacağım.

Erman Akdeniz Cumhuriyet Köy'den bildiriyor: Evet burası Polonezköy'e çok yakın.. Etrafta mangal yapan insanları görebiliyoruz. Hüseyin yakşa abi oraya... Evet sucuk kokularıoraya kadar geliyor mu bilmiyoruz(:

***

Cumartesi görüşmek üzere... Çantamı hazırlayıp yola koyulmam gerek. Gitmeden söyleyeceğiniz birşey var mı?

Evet yok(:

0 yorum:

Yorum Gönder